Bestellijst

Geen bestellingen

Waarom zie ik bij een collega VU andere instellingen of mogelijkheden?

Alle websites die door MinVolksuniversiteit.nl zijn geleverd aan de diverse VU's werken met hetzelfde Drupal systeem (ivm onderhoudbaarheid en veiligheidsupdates), Maar niet bij iedereen staan alle modules aan. Dit is meestal omdat ze niet nodig zijn. Als het dus voorkomt dat je een functie ziet bij een andere VU die je ook graag wilt hebben, laat het dan weten, dan zetten we die ook voor jullie aan. De meeste zetten we kosteloos aan, een enkele vereisen aanvullende configuratie tegen het geldende uurtarief.

Voorbeelden hiervan zijn:

• De iDeal of Mollie module als je iDeal wilt aanbieden
  • De Google Analytics, Google Tag manager of Facebook pixel module met een specifieke extra module om transacties (aanmeldigen) ook te traceren.
  • De Google translate optie (zie de site van de VU Utrecht helemaal bovenaan)
  • Conditionele formulieren (een toevoeging aan de standaard formulier optie) waarmee je vervolgvragen kunt laten afhangen van eerdere antwoorden.
  • Het aanmaken van een profiel tijdens het aanmelden zodat bij een volgende keer de cursist zou kunnen inloggen
  • Een connector module om CursAd aanmeldingen te integreren op een MijnVU site (in gebruik bij Platform-C)
  • Betalen per factuur als betaaloptie (extra velden worden dan gevraagd tijdens de check-out)
  • Tweetaligheid (Engels naast de standaard taal Nederlands, ook geintegreerd met de administratie)
  • Redirects instellen om SEO reputatieverlies te voorkomen
  • Meta tags instellen voor standaard CMS pagina's ivm SEO reputatie
  • enz. enz.   en als de door ullie gewenste optie hier niet bij staat, neem dan contact op. Er zijn honderden Drupal modules die we nog niet eens in gebruik hebben genomen.

Los hiervan zijn de verschillen in het uiterlijk van de diverse sites verklaarbaar door individuele aanpassingen in de opmaak (CSS) of door het toepassen van een eigen thema (maatwerk).

HOME Handleidingen: ADMIN  SITES V2  SITES V3